NJUJORK, Kompanija “Lajonsgejt” snimaće televizijsku seriju o nastanku društvene mreže Twitter po knjizi “Hatching Twitter: A True Story of Money, Power, Friendship and Betrayal”, koja se nalazi na bestseler listi Njujork tajmsa.
Knjiga otkriva kako su četiri prijatelja stvorila jednu od najpoznatijih društvenih mreža na svijetu. Nik Bilton, pisac knjige, biće scenarista i glavni producent serije.
Serija će više osvijetliti neke dijelove o Twitteru koje su ostale skrivene u pozadini, poput odnosa osnivača, sukoba, načina osvajanja uticaja, moći i izdaja, navedeno je u saopštenju producentske kompanije.
– Twitter je u posljednjih nekoliko godina umnogome premijenio naš život. Ne mogu zaista da zamislim bolji trenutak od ovog da se kompanija nađe na berzi i da se ova priča pretvori u televizijsku seriju – rekao je predsjednik “Lajonsgejta” Kevin Begs.
– Knjiga Nika Biltona ima sve elemente odlične drame sa složenim likovima i uzbudljivom borbom za kontrolu uticaja, moći i novca – dodao je on.
Pisac Bilton je saopštio da je izuzetno uzbuđen što je kompanija izabrala njegovu knjigu za TV adaptaciju o svemu onome što piše u knjizi.
– Priča o Twitteru govori o generaciji čiji je život tehnologija potpuno promijenila i biće jako interesantno vidjeti kako će priča o tome biti prenijeta na ekran – istakao je Begs.
U seriji bi prema ovim informacijama trebalo da igraju glumice Idi Falko, Tejlor Šiling i glumac Uzo Aduba.
Nastanak i funkcionisanje Facebooka opisano je u filmu “Društena mreža”, a sada će biti ekranizovana i priča o Twitteru, izuzetno popularnom servisu za razmjenu kratkih poruka.
Nedavno okončano istraživanje je pokazalo da je Facebook tri puta popularniji od Twittera, a 45 odsto anketiranih među tri najkorišćenije aplikacije navelo je društvenu mrežu Facebook, dok u slučaju Twittera taj procenat iznosi 13 odsto.
Akcijama obje kompanije trguje se na berzi, prenose agencije.