BANJA LUKA, Prema istraživanju koje je sprovela švajcarska sertifikaciona kuća ICERTIAS, Sberbank a.d. Banja Luka i ove godine dobila je vrijedno priznanje “CUSTOMERS’ FRIEND – SUPERIOR EXCELLENCE” i “CUSTOMERS’ FRIEND – DEDICATED TO EXCELLENCE”.
Certifikat Customers’ Friend je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje pravnim licima, koja imaju visoko kvalitetan odnos prema klijentima kao i dokazano vrhunsku uslugu na tržištu. Osvajanjem ovog priznanja Sberbank a.d. Banja Luka potvrdila je svoj status na tržištu i osnažila ugled, jer kroz kontinuirano unapređenje poslovanja gradi dugoročne poslovne odnose sa klijentima.
Tokom mjeseca novembra 2018.godine, društvo ICERTIAS je sprovelo nezavisno ciljano sekundarno istraživanje tržišta na području Bosne i Hercegovine u skladu sa metodama koje su propisali ICC ( Međunarodna trgovačka komora / International Chamber of Commerce / ) I ESOMAR ( Svjetsko udruženje za istraživanje tržišta i javnog mijenja / World Association of Opinion and Marketing Research Professionals/).
Sberbank a.d. Banja Luka se na osnovu ovog istraživanja pokazala kao finansijska institucija čije su poslovne aktivnosti usmjerene na kreiranje i pružanje proizvoda i usluga, koji će na adekvatan način odgovoriti potrebama i očekivanjima klijenata. Jedna od korporativnih vrijednosti banke glasi upravo „Sve za klijenta“, te se u svakodnevnom poslovanju grade trajni, harmonični odnosi sa klijentima, a Sberbank a.d Banja Luka nastoji da bude banka koja nikada ne prestaje da razvija sebe i svoje poslovanje za dobrobit klijenata.
Iza Customers’ Friend programa, stoji međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Cirihu, Švajcarska, a više informacija o programu dostupno je na internet stranici: www.customersfriend.org.
Sve informacije o uslugama i proizvodima Sberbank a.d. Banja Luka možete pronaći na internet stranici www.sberbankbl.ba, na besplatan info telefon 0800 59 999, kao i u bilo kojoj poslovnici Sberbank a.d. Banja Luka.
PR