BEOGRAD, Negdje oko 1.600 “Zastavinih” radnika, koji još nisu prešli u kompaniju “Fijat automobili Srbija”, sledeće nedjelje počinju da se rotiraju na izmještanju stare opreme i renoviranju fabrike. Do sada neangažovani radnici će ubuduće, umjesto 65 odsto, primati platu do punog iznosa, u zavisnosti da li su na plaćenom odmoru ili su angažovani na ovim poslovima.
Ovo je u srijedu za “Novosti” izjavio Zoran Mihajlović, predsjednik Samostalnog sindikata i član upravnog odbora “Zastavine” fabrike automobila, i dodao da na taj način počinje realizacija Protokola, koji su početkom mjeseca, potpisali predstavnici reprezentativnih sindikata i Ministarstva ekonomije.
Kompanija “Fijat Srbija” je na proizvodnji “punta” angažovala oko hiljadu radnika, a ostalih 1.600 je ostalo na platnom spisku “Zastave”. – Protokol predviđa da se radnici organizuju u tri grupe i rotiraju na sedam do 11 radnih dana mjesečno – kaže Mihajlović. – Tako više neće biti podjele radnika na one koji primaju punu platu i one čije su prinadležnosti umanjene. Sada će u prosjeku svi primati oko 80 odsto plate. Novosti
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Највећа донација Владе Србије по новоотвареном радном месту, негде преко 100.000,00 евра. Радници у Фијату-Србија примају плате од 300,00 евра. Највећи промашај у предходној СФРЈ и две црне тачке су биле Железара у Смедереву и *Застава аутомобили* у Крагујевцу. Комунистички ђаци су наставили истим путем. Уместо да су препустили Фолксвагену Заставу и тиме направили посао столећа, они се сада убеђују са Жабарима да уплате 700 милиона евра, колико износе облигације Фијата. А онај јадни Динкић и даље даје ко пијани милионер лову за отварање Жабарских фабрика за производњу ауто-делова. Зашто баш Фијат, да ли зато што акције има и господин Мишковић у новоотвореној компанији.Чак је и његова фирма вршила реконструкцију фабрике у Крагујевцу, почев од замене штехера па до дизања кровова на фабричким халама. Не разумем зашто се не раскине тако штетан уговор са Фијатом и зашто Фолксвагену се не препусти дата инвестиција у Крагујевцу. Ако смо дали више од 100.000,00 евра да би повукли кроз Фијат Италијанске инвеститоре, а при томе Фијат није испунио своју уговорну обавезу, не видим разлога зашто би даље текла сарадња са Фијатом и зашто би се надали доласку Италијанских инвеститора. Сматрам да су Немци по питању пословања далеко поштенији и поштују своје облигације.