LONDON, Britanski gigant u oblasti advertajzinga i odnosa s javnošću WPP ostvario je prošle godine rekodan profit, uprkos, kako navodi, snažnim valutnim turbulencijama.
Najveća svjetska reklamna kompanija po obimu prihoda ostvarila je u 2014. rast profita prije oporezivanja od 12 odsto na 1,45 milijardi funti, uz rast prihoda od 4,6 odsto na 11,5 milijardi funti, javio je britanski javni servis Bi-Bi-Si.
Grupacija je vlasnik niza reklamnih agencija širom svijeta, uključujući JWT i “Ogilvi i Mater”, i zapošljava oko 175.000 ljudi u 3.000 poslovnica u 110 zemalja.
Izvršni direktor WPP Martin Sorel izjavio je da postoje naznake da privredni rast u evrozoni jača, ali da će globalna ekonomija najveći podstrek nastaviti da dobija iz SAD i Kine.
WPP čiji su klijenti Ford, Unilever i Majkrosoft je, zahvaljujući odličnim rezultatima, prošle godine ojačao poziciju lidera u reklamnoj industriji, ispred dva najveća rivala, Publicisa i Omnikoma, čije je spajanje otkazano. Tanjug