STOKHOLM, Švedski modni gigant H&M (Hennes&Mauritz) u maju je povećao prodaju 10 odsto, u odnosu na isti mjesec prošle godine, i to je veća stopa od one koju su predvidjeli stručnjaci, saopšteno je iz te kompanije.
Analitičari su za maj tekuće godine u prosjeku očekivali rast prodaje od 8,0 odsto, prenosi Rojters.
Istovremeno, prihodi ovog drugog najvećeg svjetskog proizvođača i distributera odjeće, za period mart-maj, koji odgovara njegovom drugom kvartalu fiskalne 2014/2015, iznosili su 45,9 milijardi kruna (4,99 milijardi evra), dok su u istom periodu godinu ranije vrijedili 37,8 milijardi kruna.
Po mišljenju analitičara, očekivani prihodi za drugi kvartal poslovne godine iznosili su 44,7 milijardi kruna, dodaje se u saopštenju.
Isti izvor podsjeća da je glavni konkurent H&M-a, španski Inditeks, inače vlasnik čuvene marke Zara, i ujedno broj jedan u sektoru, prošle nedjelje objelodanio kvartalne rezultate, takođe bolje od očekivanih, najviše zahvaljujući oporavku evropske ekonomije i depresijaciji evra. Tanjug