FRANKFURT, “Audi”, jedna od najluksuznijih marki njemačkog proizvođača automobila “Folksvagena”, u junu je ostvario 13-procentni rast prodaje, zahvaljujući snažnoj tražnji na domaćem tržištu te kompanije, kao i u Sjedinjenim Američkim Državama i Kini.
Kompanija je širom svijeta prodala 133.050 vozila, u odnosu na 117.608 prodatih u junu 2011. godine, navedeno je u saopštenju kompanije, a prenosi agencija AP.
Prodaja je u Njemačkoj porasla za 15 odsto, za 26 odsto u SAD, a za 20 odsto u Kini.
Izvršni direktor “Audija” Rupert Stadler je izjavio danas da je ta kompanija na putu da ispuni svoj ovogodišnji cilj prodaje 1,4 miliona vozila. Za prvih šest mjeseci, prodaja je skočila za 12 odsto, na 733.000 vozila.
Ovakvi podaci ukazuju na značaj Kine, na čijem tržištu ova kompanija sada ostvaruje četvrtinu svoje prodaje, u poređenju sa samo deset odsto prodaje u SAD. Tanjug