LONDON, Univerzalan obrazac o tome kako se postaje menadžer ne postoji, ali nekoliko savjeta Londonske škole za odnose sa javnošću, svakako će vam koristiti i olakšaće vam put do liderske pozicije.
Nemojte sve zasluge za uspjeh pripisivati samo sebi. I vašim saradnicima veoma je bitno da ih pohvalite.
Usavršavajte se
Stalno morate da učite i da se usavršavate. Nova saznanja, otkrića i novi ljudi trebalo bi da vam budu izazov.
Poštujte druge
Treba da poštujete i razumijete ljude iz vašeg okruženja, kao i njihove posebnosti i različitosti.
Budite sigurni u svoje odluke
Morate tačno da znate šta želite, a šta ne; da budete spremni da donosite odluke i snosite odgovornost za odluke koje ste donijeli.
Vjerujte u sebe
Morate da vjerujete u sebe, ali i u druge i da budete spremni na kompromise. To će vam pomoći da uživate u timskom radu, koji je osnova dobrog liderstva.
Dobro se organizujte
Morate da budete dobro organizovani. Neorganizovanost u svakom segmentu života može skupo da vas košta, a u poslu može da bude i fatalna, prenose agencije.