ZAGREB, Kompanija Ikea Hrvatska u prvoj poslovnoj godini, završenoj na kraju avgusta, ostvarila je promet u vrijednosti od 535,9 miliona kuna (70 miliona evra).
Od ukupnog prometa, u robnoj kući je realizovano 508,1 milion kuna, dok je dio poslovanja u koji su uključeni restoran i bistro, kafić i prodaja švedske hrane (Ikea Food) imao promet od 27,8 miliona kuna, precizira se u saopštenju, a prenosi Tportal.
Direktor hrvatske filijale ove švedske kompanije, Stefan Vanoverbeke, tokom predstavljanja poslovnih rezultata najavio je i planove o pokretanju onlajn prodaje za asortiman robne kuće do kraja poslovne 2016, kao i mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.
“U prvoj godini rada robne kuće posjetilo nas je gotovo dva miliona posjetilaca, ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i saznali puno o hrvatskim kupcima. Sada znamo da oni najviše vole bijelu boju i moderan stil, osim kuhinja gdje takođe preferiraju bijelu boju, ali tradicionalan stil”, rekao je Vanoverbeke, koji je od septembra ove godine novi direktor Ikee Hrvatska, i regionalni direktor grupacije za Jugoistočnu Evropu.
Dodao je da je prosječna starost posjetilaca robne kuće 39 godina, a dvije trećine ukupnog broja posjetilaca čine žene. Tanjug