NJUJORK, Najveća profesionalna društvena mreža Linkedin ostvarila je u posljednjem kvartalu 2012. povećanje profita za 82 odsto i sada iznosi 303,6 miliona dolara, što je iznad svih procjena analitičara.
Kako prenosi Blumberg, analitičari su očekivali da će dobit dosegnuti maksimalnih 279,7 miliona dolara.
Profit po akciji je iznosio 35 centi, što je premašilo projekcije da će prosječna cijena akcije biti 19 centi.
Baza oglašivača se povećala za osam odsto i sada iznosi 202 miliona.
Linkedin je, takođe, jedan od napopularnijih sajtova za traženje posla, zbog čega kompanija prodaje sve više pretplata, kako bi firmama olakšala potragu za pravim kadrovima.
Prihod od softvera koji koriste i nezaposleni i kompanije za angažovanje radnika popeo se 90 odsto, na 161 milion dolara, što čini 53 odsto ukupne prodaje.
Prihod od oglašavanja je u posljednjem kvartalu 2012. godine porastao 68 odsto, na 83,2 miliona dolara, i prodaja premium pretplate sa dodatnim alatima za korisnike koji traže posao se povećala 79 odsto i iznosi 59,4 miliona. Tanjug