PARIZ, Francuski proizvođač automobila Peugeot saopštio je kako bi prodaja u Kini mogla u pet godina premašiti onu na domaćem tržištu, istaknuvši važnost te azijske države kao najvećeg svjetskog tržišta vozila, objavili su danas mediji.
Peugeot, filijala francuske grupe PSA Peugeot Citroen, nada se da će prodati oko 500.000 vozila do 2015., kazao je izvršni direktor kompanije sa sjedištem u Kini Timothy Zimmerman u razgovoru za Wall Street Journal. Time bi u 2015. ili nedugo nakon toga premašio rezultate kompanije u Francuskoj, gdje je zabilježio godišnju prodaju od oko 400.000 vozila, rekao je Zimmermann. U Kini je prošle godine prodato 13,64 miliona vozila i taj je azijski div od SAD-a preuzeo titulu vodećeg svjetskog tržišta vozila.
U 11-mjesečnom periodu zaključno s krajem novembra 2010. ukupna prodaja je porasla za 34,1 odsto na godišnjem nivou, na rekordnih 16,4 miliona vozila, objavilo je ovog mjeseca Kinesko udruženje proizvođača automobila. Očekuje se da će ove godine ukupno biti prodato 18 miliona vozila.
Zimmerman je rekao da veći broj prodatih vozila u Kini nego u Francuskoj nije “strateški cilj”, nego prije nešto što bi proizvođač vozila “mogao eventualno postići zahvaljujući rastu prodaje u Kini”. Izvršni direktor Peugeota predviđa da će firma ove godine u Kini prodati oko 150.000 vozila, u poređenju sa 112.000 u 2009. Kompanija očekuje da će do kraja godine imati ukupno 220 predstavništva u Kini.
PSA Peugeot Citroen ima zajedničko ulaganje za proizvodnju automobila s kineskim Dongfeng Motor Group. Potpisao je ove godine poseban ugovor i sa Changan Automotive Group radi jačanja uporišta u Kini. Francuska grupa je drugi proizvođač vozila u Evropi po prodaji, nakon njemačkog Volkswagena. Hina