LONDON, Atraktivnim i raskošnim izlozima, popustima, dužim radnim vremenom londonske robne kuće trude se da privuku kupce i povećaju promet za vrijeme praznika.
Čuvena robna kuća “Džon Luis” u londonskoj trgovačkoj ulici, čiji su zidovi i prozori posebno dekorisani, zbog većeg prometa, radi 12 sati dnevno.
Sajmon Fauler, menadžer u robnoj kući “Džon Luis”, kaže da uvijek za božićne i novogodišnje praznike rade duže, kao i svi njihovi konkurenti.
“Trudimo se da maksimalno povećamo promet jer znamo da mušterije sada više vremena troše na kupovinu. Pažnju im privlače i atraktivni izlozi poput našeg”, kaže Fauler.
I druge robne kuće se trude da pred praznike povećaju promet. Prodavačice nose crvene haljine i specijalno dizajnirane šešire, kao nove atrakcije za kupce.
“Zbog dužeg radnog vremena imamo čitave timove zaposlenih koji rade po smjenama. Radimo duže od bilo kojeg drugog takvog objekata”, kaže Sofi Hedli, šef pres-službe robne kuće “Selfridžis”.
Najpoznatija londonska robna kuća, “Herods”, postavila je u izloge figure 10 divnih princeza sa likovima iz Diznijevih crtanih filmova. I velika rasprodaja privlači mušterije.
“Uvijek imamo fantastične izloge u ovom dijelu godine. Naša robna kuća je čuvena po tome. Sada promovišemo Diznijeve princeze, poznate u cijelom svijetu”, kaže Ketrin Viti, direktorka “Herodsa” za korporativne poslove.
Uprkos lošim ekonomskim pokazateljima britanske privrede, trgovci se nadaju da će ostvariti dobru zaradu tokom božićnih i novogodišnjih praznika. RTS