BEOGRAD, Više od 40 odsto potrošača u Srbiji radije kupuje i ima više povjerenja u domaće proizvode nego uvozne, dok je sve više kupaca koji daju prednost jeftinijim proizvodima, pokazalo je istraživanje Ipsos Strategic Marketinga.
Prema tom istraživanju, blizu 40 procenata potrošača nastoji da kupovinom domaćih proizvoda pomogne srpskoj privredi, dok je i sve veći broj kupaca koji imaju povjerenje u privatne trgovačke marke.
Blizu 50 odsto potrošača u Srbiji smatra da su podjednako kvalitetni proizvodi domaćih trgovačkih marki kao i brendirani, dok 47 odsto misli da su ipak brendirani proizvodi kvalitetniji. Oko pet odsto smatra da su trgovačke robne marke kvalitetnije od brendiranih, dok trećina kupuje jefinije robne marke.
Istraživanje je pokazalo da je u Srbiji u blagom padu broj potrošača koji svakodnevno idu u malu kupovinu, gdje pazare robu u vrijednosti do 1.000 dinara, ali je 23 procenata opao broj onih koji jednom mjesečno idu u velike kupovine do 10.000 dinara. Tanjug