NJUJORK, Svakom novom promjenom Fejsbuk uzrokuje brojne reakcije svojih korisnika.
Tako ni posljednja promjena “News feeda” nije prošla nezapaženo. Od kada je davne 2006. godine Fejsbuk uveo news feed, on je postao centralno mjesto konzumiranja informacija svakog prosječnog korisnika ove mreže.
Kako je to bilo nekada
Pogledom na stari izgled Fejsbuka, postajemo svjesni koliko je bilo neiskorićene bijele površine. Te površine morale su nekako da se iskoriste da bi Fejsbuk donio što bolje iskustvo svojim korisnicima ali i što veće prihode svojim vlasnicima.
Zašto se sve promijenilo
Ako su vas oduševile velike slike koje dominiraju Fejsbukom, pogodite šta je sljedeće? Tačno, veliki plaćeni oglasi i sponzorisane vijesti. Ukoliko sada želite da izbjegnete oglas, moraćete da uložite dosta vremena u skrolovanje.
Ko nas pita?
Fejsbuk je redizajnom želio da se fokusira na fotografije, što je sigurno korak u dobrom smijeru, ali ako se malo zamislite, ova društvena mreža djeluje manje korisno nego ikad. Bilo kako bilo mi se ništa ne pitamo, prenose agencije.