BANJALUKA – Atos banka Banjaluka tokom mjeseca juna u okviru kampanje predstavljanja, približila je klijentima novi brend, kao i novo ime naše banke.
Iz banke su poručili da kroz korporativne vrijednosti za koje se zalažu, na najbolji način pokazuju da će njihove poslovne aktivnosti i dalje biti usmjerene prije svega na klijente, koji su na prvom mjestu i za koje su uvijek tu.
Sa više od 20 godina uspješnog poslovanja, bićemo i dalje podrška našim klijentima baš u trenutku kada im je potrebna, reki su u Atos banci.
“Naši timovi za rebrending su u prethodnom periodu bili jako vrijedni, kako bi sve naše poslovnice zasijale u novom ruhu. Rebrending banke je jako važan dio cjelokupnog procesa predstavljanja novog vizuelnog identiteta, a sve to kako bi ojačali naš novi korporativni identitet. Integritet, povjerenje, posvećenost i poštovanje ostaju imperativni zadaci naše Banke, zahvaljujući kojima smo sve ove godine unapređivali svoje poslovanje i učinili da zajedno sa našim klijentima i zaposlenima, postanemo jedna od najuspješnijih banaka u Republici Srpskoj“, reko je Sandro Mihajlović, član uprave Atos banke Banjaluka.
Društvena odgovornost i podrška zajednici u kojoj posluje ova banka, kaže, i dalje ostati stub i temelj korporativnih vrijednosti, a njihova misija je uspostavljanje i održavanje dugoročnog poslovnog odnosa sa klijentima, kako bi u potpunosti zadovoljili njihove potrebe, te im pružili brze, efikasne i jednostavne bankarske usluge. Agencije