NJUJORK, Postoji nekoliko klasičnih grešaka koje mladi preduzetnici prave pri pokretanju posla.
Izbjegnite te greške i uštedite sebi dragocjeno vrijeme i novac.
Većina mladih preduzetnika previše vremena provodi u ‘laboratoriji’, prije nego što izađu na tržište. Preveliko dorađivanje proizvoda česta je greška koju bi trebalo izbjegavati, piše profesor Scott Annan.
Nikad ne treba da se bojite da iznesete svoj najbolji trenutni proizvod pred kupce i pokušate da im ga prodate. Ako ne postoji prodaja, nema ni biznisa.
Previše mladih preduzetnika dozvoljava da strah vodi njihove odluke pri ulasku sa proizvodom na tržište. Testirajte svoj proizvod na tržištu kad budete spremni: negativci će vam reći kako ih taj proizvod ne zanima, a oni kojima se sviđa biće previše okupirani da bi ukrali vašu ideju i pokrenuli sopstveni posao.
Još jedna stvar je vrlo važna: Niste mušterija sami sebi. Način na koji biste vi koristili nešto ne predstavlja način na koji će ga koristiti i drugi potrošači.
Isto tako kada imate firmu koja uspješno prodaje, više ćete govoriti o unapređenju prodaje i tražiti specifične poteze da prodate još više onoga što se već prodaje.
Prvo osigurajte da novac proizvodi novac, a naknadno ulažite u dodatne ideje, prenose agencije.