PEKING, Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga – FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.
Radi se o nedavno završenom sajmu koji se može pohvaliti sa čak 19 izdanja sa isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije hiljade izlagača iz čak 66 zemalja.
Među njima se redovno nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini.
Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.
Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene kompanije, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u januaru 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registrirovan u toj zemlji.
Ako se uzme u obzir činjenica da je Hrvatska u odnosu na Kinu i njezino tržište posve mala zemlja čija cijela populacija ne bi ušla ni u top 20 najmnogoljudnijih gradova Kine i da joj za kineski ‘zalogaj’ u cjelini i dalje nedostaje dobar brending i šira prepoznatljivost, uspjeh Podravke u tek godinu može se smatrati izuzetno značajnim.
Njezini proizvodi su od ove godine prisutni u nizu najvažnijih prodajnih lanaca u Pekingu i Šangaju koji su specijalizovani za prodaju uvozne robe i u koje redovno zalaze stranci koji žive u tim gradovima te kineska srednja i viša klasa jake platežne moći.
Radi se u trgovinama Jenny Lou, Jenny Wang i April Gourmet u kineskoj prijestolnici odnosno japanskom prodajnom lancu Family Mart u Šangaju.
U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant supe te Lino žitni proizvodi.
Kako navode iz Podravkina prvog dalekoistočnog predstavništva, za koju sedmicu se očekuje i potpisivanje ugovora sa prodajnim lancima 7-Eleven i Lawson, koji se u dva navedena grada nalaze na svakom koraku.
Najveća hrvatska prehrambena kompanija iskoristila je i mogućnost prodaje po kojoj su Kinezi itekako poznati, a radi se o e-poslovanju, tačnije online prodaji te dostavi na kućnu adresu.
Prije nekih mjesec i po Podravka je otvorila svoju virtualnu trgovinu na kineskoj stranici taobao.com, kineskom pandanu eBaya odnosno Amazona, kojom upravlja grupacija Alibaba, jedna od najvećih svjetskih kompanija za internet prodaju.
U njoj se na jednom mjestu mogu pronaći svi Podravkini proizvodi registrirani u Kini koji su se prvih sedam dana poslovanja prodavali uz prigodno sniženje. Hina