BEOGRAD, Beogradski festival piva “Beer fest”, osmi po redu, počeo je sinoć na Ušću, a u okviru festivalskog prostora posjetioci mogu uživati u ukusima 28 vrsta piva, čije se cijene kreću od 120 do 250 dinara.
“Beer fest”, na kome se očekuje oko 800.000 posjetilaca iz Srbije i inostranstva, trajaće do 22. avgusta.
U toku festivala, kao i prethodne godine, sprovodiće se kampanja “Biram da recikliram”, a štand će biti postavljen ispred tržnog centra “Ušće”. Posjetioci za 15 praznih limenki dobijaju vaučer kojim uz jedno kupljeno pivo drugo dobijaju gratis.
Po prvi put na “Beer festu” biće napravljene dvije VIP tribine, za koje će se plaćati ulaznice.
Gost ovogodišnjeg “Beer festa” biće i poznati stručnjak za PR Denis Vikloks, koji je u svojoj knjizi “Odnosi sa javnošću: Strategije i taktike” o festivalu pisao kao o primjeru odličnog PR-a.
“Beogradski ‘Beer fest’ je odličan primjer kako dobrim spajanjem PR-a, medija i marketinga, promocija festivala bude svake godine sve bolja”, rekao je Vilkoks i dodao da je, osim toga, ta manifestacija primjer socijalne i društvene odgovornosti.