BANJA LUKA – Drugi dan regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day 06, nastavio je sa serijom kvalitetnih i inspirativnih predavanja, čime se odluka organizatora da konferenciju podigne na viši nivo i organizuje dvodnevni format događaja pokazala odličnim potezom. Kroz sedam sati, koliko su se smjenjivala online i uživo predavanja u CineStar Cinema Delta Planet Banjaluka, razmijenjena su mnoga inspirativna iskustva, noviteti i aktuelnosti iz kreativne industrije, a koja su se mogla pratiti online, potpuno besplatno oba dana.
Publiku je razbudio Bogdan Stevanović Blogdan, književnik i blogger koji se javio iz Španije i održao poučno predavanje o društvenoj odgovornosti i aktivizmu na društvenim mrežama. U 40 minuta je ispričao mnogo korisnih savjeta i preporuka do kojih je došao na osnovu višegodišnjeg iskustva, a rečenica koja se svima urezala u pamćenje je da nas iskorak iz zone komfora oblikuje kao ljude i pojedince.
Na istoj energetskoj dužini je nastavljeno predavanje uživo Katarine Ivakić, digital specijalistikinje i influenserke, čija je svaka misao i poruka isijavala motivacijom i inspiracijom. Kroz temu “Kako Instagram strategiju učiniti zanimljivom”, iznijela je širok spektar životnih lekcija koje su lako primjenjive u svim biznisima.
Poseban dodatak ovogodišnjem Play Media Day-u je bio panel posvećen “Ultra Unique” radionicama, tromjesečnom projektu koji je prethodio regionalnom komunikacijskom događaju i koji nastavlja da traje. Jedinstvene radionice su okupile više od 30 mladih i perspektivnih osoba sa bh. medijske i digital scene, te im pružile niz korisnih i neophodnih znanja, koja će im pomoći u unapređenju poslovnih strategija, a probudile mladu podcast scenu Bosne i Hercegovine.
Još jedan novitet na ovogodišnjem Play Media Day-u bio je podscast uživo, realizovan kroz saradnju sa Naxi radijom i PR menadžerom Markom Spalevićem. U CineStar Cinemas Marko je u autorskom podcastu “Moja Priča” ugostio regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo, sa kojom je pričao o razvoju njene karijere, sazrijevanju pred kamerama, ali i temama o kojima je Sara govorila vrlo iskreno i sa puno emocije. 60 minuta istinske motivacije, inspiracije, vjetra u leđa i priče o istrajnosti, radu i dosljednosti koje vode do ostvarivanja svih ciljeva.
Oba dana događaja bila je aktivna i podcast zona, na kojoj su perspektivni mladi podcasteri imali priliku ugostiti zanimljive i kreativne ljude iz različitih branši, te sa njima napraviti emisije koje će tek biti emitovane putem društvenih mreža.
Šarolike teme obilježile su drugi dan Play Media Day konferencije, ali zanimljivo je da su sve priče ispričane na predavanjima imale istu osnovu – kreativnost, ljubav i bezgraničan trud.
Takva je bila i priča Nikole Maksimčuka, direktora prodaje i ko-osnivača brenda City Gecko, pametnog i urbanog mobilijara, proizvođača prvih pametnih klupa i solarnih stanica u Bosni i Hercegovini.
Strategistkinja u kompaniji Pioniri Communications, Natalija Čorbić, zatvorila je šesto po redu izdanje Play Media Day-a predavanjem simboličnog naziva “To je život, to nije reklama – Gdje griješimo u obraćanju ciljnim grupama”.
“Ponosni smo na činjenicu da smo u ovim izazovnim vremenima uspjeli da organizujemo dvodnevnu konferenciju – regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 06. Ovogodišnje izdanje ćemo najviše pamtiti po odličnoj atmosferi, pozitivnoj energiji, euforiji zato što su se ljudi iz kreativne industrije nakon dugo vremena okupili na jednom mjestu. Svi predavači i predavačice ovogodišnjeg programa su zaista dali maksimum, a publika je gromoglasno aplaudirala i postavljala zanimljiva pitanja. Svakako, svi učesnici konferencije su iskoristili odličan momenat za povezivanje i uspostavljanje saradnje, razmjenu ideja i razvoj zajedničkih projekata. Kada sve sumiramo, feedback publike je dokazao da se događaj poput ovog dugo čekao”, rekla je Dijana Tepšić, direktorica programa Play Media Day.
Održavanje šestog po redu Play Media Day-a u kombinovanom formatu bio je pun pogodak i dokaz iz prakse da je komunikacija beskonačna. Play Media Day 06 dobija novi format i nastavlja da se ravija i kroz narednih nekoliko mjeseci, kroz pomenute podcaste i “Ultra Unique” radionice, zahvaljujući sponzorima i donatorima koji su prepoznali značaj ovakvih aktivnosti za razvoj bh. kreativne industrije.
Play Media Day 06 se održao zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj. Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, kao i Sara voda.
Komunikacija je beskonačna. Vidimo se sljedeće godine na Play Media Day 07!
PR