PARIZ, Kompanija Kantar Worldpanel svake godine objavljuje listu brendova koji su se najviše kupovali.
Takođe, svake godine se objavljuje lista brendova koji su ostvarili najveći rast povjerenja kupaca, prenosi list Figaro.
Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 zemalja u svijetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstava kupuju.
Coca-Cola je najprodavaniji brend na svijetu, iako je zabilježila manji broj ostvarenih bodova (5.72 miliona) nego prethodnih godina.
Colgate u vlasništvu Colgate-Palmolive kompanije je na drugom mjestu s 3.99 miliona poena.
Na trećem mjestu je Maggi u vlasništvu Nestlea i ima vrijednost od 2.76 miliona poena.
Na četvrtoj poziciji je Lifebuoy u vlasništvu Unilevera, na petom je Nescaffe (kompanije Nestle), šesti je Pepsi (kompanija PepsiCo), na sedmom mjestu je Lay's (PepsiCo), na osmom je Knorr (kompanija Unilevera), Dove u vlasništvu Unilevera je deveti, a na desetom mjestu je Tide. N1