NJUJORK, Američki list “Njujork tajms” saopštio je danas da će smanjiti broj zaposlenih i uložiti sredstva u “digitalnu budućnost”, pošto je prihod od reklama u štampanom izdanju opao, zbog čega je vrijednost akcija kompanije oslabila za sedam odsto.
Kompanija nije precizirala koja će odjeljenja biti pogođena, ali se navodi da neće biti odbuhvaćene oblasti digitalnih tehnologija i ključnih proizvoda.
“Redukcija broja zaposlenih variraće u čitavoj kompaniji”, navodi se u saopštenju.
Raskid ugovora uz isplatu otpremnine biće ponuđen višim menadžerima u štampanom izdanju, kao i u odjeljenjima za digitalne poslove i marketing.
“Njujork tajms” će u narednim mjesecima uložiti značajna sredstva u razvoj mobilnog izdanja i digitalnih proizvoda, marketinga i specifičnih oblasti štampanog izdanja, navodi kompanija.
Očekuje se da će prihod od digitalog marketinga u aktuelnom kvartalu biti povećan za 16 odsto pod uticajem sve obimnijeg korištenja pametnih telefona i video sadržaja, ali da će ukupan prihod od reklama biti na nuli.