SAN FRANCISKO – ChatGPT trenutno koristi 700 miliona ljudi nedeljno, a kompanija OpenAI ne isključuje mogućnost da u nekom trenutku uvede reklame.
Lider proizvoda Nik Tarli izjavio je u razgovoru za podkast Dekoder da bi reklame morale biti integrisane “veoma promišljeno i ukusno” kako ne bi narušile korisničko iskustvo.
Prema njegovim rečima, OpenAI ove godine očekuje prihode od 12,7 milijardi dolara, što je više nego tri puta više u odnosu na prošlogodišnjih 3,7 milijardi.
Reklame kao opcija za rast prihoda
Tarli je naveo da firma razmatra različite načine povećanja prihoda, a reklame ostaju jedna od mogućnosti.
Izvršni direktor Sem Altman ranije je poručio da bi se na taj potez odlučio samo kao na posljednju opciju, ali je u junu priznao da “nije u potpunosti protiv” ideje.
Dok OpenAI i dalje razmatra svoj pristup, konkurentska kompanija xAI u vlasništvu Ilona Maska već planira integraciju reklama u odgovore svog četbota Grok.
Ovo bi moglo otvoriti novo poglavlje u načinu monetizacije AI alata koji su postali dio svakodnevne komunikacije miliona korisnika. Agencije

