BEOGRAD – Svi onlajn šopovi u Srbiji po Zakonu o trgovini su u obavezi da jasno naznače trajanje popusta, odnosno od kog do kog datuma važi određeni prodajni podsticaj, podsjećaju u Sektoru udruženja privrede Privredne komore Srbije (PKS) uoči proljećnih sniženja.
“Ponuda prodajnog podsticaja sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno odredenje robe ili usluge na koju se odnosi, period važenja podsticaja, sa naznakom datuma početka i datuma isteka, a u slučaju rasprodaje, naznaku ‘dok traju zalihe’, kao i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj”, ukazuju iz Sektora udruženja privrede PKS.
“Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu i to narocito sa sniženom cijenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima u programima lojalnosti odnosno drugim pogodnostima”, navodi se u Zakonu o trgovini, saopšteno je na sajtu PKS.