HAMBURG, Popularni brend Nivea mijenjaće grafički dizajn proizvoda za njegu tijela i lica, i vratiće se vizuelnim korijenima – bijela slova na plavom krugu.
Njemačka kompanija Beiersdorf, koja proizvodi Niveu od 1882. godine, odlučila je da taj zadatak povjeri švajcarskom dizajneru Ivesu Beharu (Yves Behar), koji će imati odgovornost da 1600 Niveinih proizvoda grafički ujednači, prenosi internet portal Dizajnbum (Designboom).
Behar je redizajnirao “ikonički” logo iz 1925. godine, koji je nastao u kulturno umjetničkoj školi Bauhaus. Novi logo koristi limenku za kremu kao zaštitni znak, sa zaobljenim konturama novog pakovanja, na kojima je ublažena plava i bijela boja kao dio novog dizajna.
Okrugli poklopci za flaše sa reljefnim znakom Nivee sada više “naginju” ka kupcu, odražavajući jasne sličnosti sa klašičnim znakom njemačkog brenda.
Behar je izjavio da je posebno bio privučen ovim projektom zbog velikog emocionalnog potencijala koji nosi Nivea brend i njegova stogodišnja istorija. Tanjug