ZAGREB, Greškom službenika Hrvatske poštanske banke jednoj nezaposlenoj Zagrepčanki, majci četvero djece, na račun je umjesto 50 kuna (6,62 evra) stiglo tri milijarde i 200 miliona kuna (423,8 miliona evra).
Kako piše list “24 sata”, kad je službenik na kraju smjene vidio svoju grešku, odnosno da je umjesto uplaćene svote od 50 kuna upisao broj računa, odmah je obavjestio pretpostavljene koji su pozvali ženu.
Poslije nekoliko sati kod nje su stigli i predstavnici banke, tražeći da potpiše da mogu raspolagati novcem na njenom računu, što je ona i učinila.
U slučaju pogrešne uplate banka ne smije raspolagati novcem građana. Zbog toga vlasnik računa na koji je pogrešno uplaćen novac mora potpisati saglasnost banci da novac uzme nazad.
Ako klijent odbije da potpiše saglasnost, banka pokreće sudski postupak i tužbom traži prisilnu naplatu. Sud obično blokira iznos i njim se do okončanja postupka ne može raspolagati, objašnjava list. U banci su izjavili da njihovi radnici nisu mašine i da su greške uvijek moguće. 24.sata