NJUJORK, Direktor marketinga za svjetsko tržište u Pepsiju, Salman Amin, napustio je kompaniju.
Ovo svakako ne bi bila vijest koja zavrijeđuje previše pažnje da Amin nije 29. brend menadžer koji je od 2008. godine napustio Pepsi.
Kompanija nakon niza neuspjeha pokušava da se vrati na pravi kolosjek.
Budžet za marketing povećan je za 600 miliona dolara, ali se čini da uspjeh izostaje. Tokom protekle godine zabilježen je pad profita od 10 odsto, odnosno prodaja je donijela prihod od 2,9 milijardi, što je milijardu dolara manje ostvarenih u prodaji u odnosu na 2011. godinu.
Planirano je ponovno lansiranje reklama za Diet Pepsi za koje je angažovana glumica Sofija Vergara. No, današnje tržište rijetko da prašta greške, a Pepsi je načinio veliku. Iako se radi o jednom od najvećih brendova na svijetu to ne znači da reklama nije potrebna.
Pepsi je od 2008. do 2010. godine na reklamiranje napitka bez šećera potrošio svega pola miliona dolara. Za ove tri godine kompanija kao da ni jednom nije podsjetila potrošače na ovaj svoj proizvod, a uloženi novac nije donio prihode. Bizlife