CUG, Kompanija Koka-kola HBC AG, u okviru koje posluje Koka-kola Helenik Srbija, ostvarila je u prošloj godini neto dobit od 280 miliona evra i prodala 2,1 milijardi komada napitaka za 594 miliona potrošača.
Prema saopštenju Koka-kole dostavljenom Tanjugu, kompanija je lani platila poreze i dažbine u ukupnom iznosu od 271 miliona evra i uložila 8,2 miliona evra u programe za zajednicu.
“Proteklu godinu je obilježio napredak u svim aspektima našeg poslovanja. Proširili smo asortiman proizvoda…,unaprijedili kapacitete i naš tim proširili talentovanim i ambicioznim ljudima”, izjavio je Dimitris Lois, izvršni direktor Koka-kole HBC.
Ostvareno je preko 600.000 direktnih i indirektnih radnih mjesta duž cijelog lanca vrijednosti u Evropi, pri čemu je direktno zaposleno više od 33.000 ljudi. Čak trećinu rukovodećeg kadra, odnosno 33 odsto menadžerskih pozicija, zauzimaju žene.
Koka-kola je prošle godine za plate i beneficije za zaposlene potrošila 1.070 miliona evra i ostvarila partnerstvo sa preko 43.000 dobavljača.
U oblasti održivosti ostvareni su zapaženi rezultati, navodi se u saopštenju i dodaje da je smanjena potrošnja vode za 5,5 odsto, a emisija CO2 za 14,2 odsto u odnosu na 2014. godinu.
Kako se precizira, kompanija je uložila 5,3 miliona evra u inicijative za uštedu energije i smanjila potrošnju za 375 miliona megadžula, a takođe je reciklirala 91 odsto otpada nastalog u poslovanju.
Pored toga, uloženo je 2,0 miliona evra u programe za razvoj mladih, i ostvareno partnerstvo sa preko 230 nevladinih organizacija u 28 zemalja, prema saopštenju o poslovanju Koka-kole. Tanjug