BERN, Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestle povećala je juče prognozu godišnjeg organskog rasta nakon što je u devetomjesečnom periodu zaključno s krajem septembra poslovanje nadmašilo očekivanja.
Grupacija je u periodu od januara do kraja septembra zabilježila organski rast po stopi od 7,3 odsto u poređenju sa istim periodom lani, na osnovu viših cijena i snažne potražnje na tržištima u razvoju. U preduzeću očekuju da će verzija u 2011. biti nešto iznad dugoročne prognozirane stope organskog rasta od pet do šest odsto. Među Nestleove brendove ubrajaju se Nescafe, KitKat i voda Perrier.
U Evropi je stopa organskog rasta u devetomjesečnom periodu zaključno s krajem septembra iznosila 3,8 odsto, a u Sjevernoj i Južnoj Americi 5,6 odsto. Tržišta u razvoju bilježe dvocifrene stope rasta, koje su u Aziji, Okeaniji i Africi iznosile 11,7 odsto. Hina