VEVEJ, Nestle bi mogao prodati svoje poslovanje u Sjedinjenim Državama vrijedno oko 900 miliona dolara godišnje, uključujući Butterfinger i BabyRuth, u najnovijem pokušaju švicarske prehrambene grupe da poboljša zdravstveni profil svog rasprostranjenog portfelja.
Najveći svjetski proizvođač gotove hrane saopštio je u četvrtak kako će “istražiti strateške opcije”, uključujući moguću prodaju, poslovanja koje takođe uključuje 100Grand, SkinnyCow i Raisinets.
Analitičari su nagađali da bi Nestle mogao izaći iz američkog konditorskog preduzeća koje nije u skladu sa strategijom grupacije da se usredotoči na zdravije proizvode.
Ta strategija, naglašena prošlogodišnjim imenovanjem veterana zdravstvene zaštite kao izvršnog direktora, dolazi u vrijeme kada se cijeli pakirani prehrambeni sektor bori s usporavanjem kako nove generacije pametnih potrošača jedu svježiju i zdraviju hranu.
Revizija je ograničena na Sjedinjene Američke Države, gdje Nestle ne kontrolira svoju ključnu marku KitKat, i broj je 4 iza Marsa, Hershey-a i Mondelez Internationala.
S godišnjom prodajom od 900 miliona švicarskih franaka (923 miliona dolara), američki konditorski biznis posjeduje samo 1 odsto prodaje firme. Ostali Nestleovi proizvodi kreću se od instant kave do mineralne vode i dječje hrane.
“Ovo se može činiti sitnim stvarima, ali po našem mišljenju to bi moglo biti značajan korak novog izvršnog direktora Marka Schneidera … prema promišljenijoj i učinkovitijoj strategiji alokacije kapitala”, naveo je analitičar RBC Capital Marketsa James Edwardes Jones u svojoj bilješci. Indikator.ba