NJUJORK, Moderno doba je donijelo nove strategije koje utiču na nas da kupujemo određenu robu i da trošimo više.
Trgovci pažljivo biraju koju će boju odabrati za određeni proizvod. Vrijeme je da saznate na koji način određene boje utiču na nas i mijenjaju naše navike.
Plava
Većina ljudi voli plavu boju. Istraživanja su pokazala da plava boja uliva povjerenje više od bilo koje druge. Brojke pokazaju da je lojalnost kupaca za 15 odsto veća kada su u pitanju radnje sa plavim “šemama” u odnosu na one sa narandžastim.
Roze
Pomislili biste da roze najviše utiče na žene, ali istina je sasvim drugačija, Gledanje u proizvode ovih boja utiče na naš endokrini sistem usporavajući njegov rad i opušta mišiće. Osoba koja je opuštenija kupovaće više i duže.
Crvena
Crvena je izuzetno upečatljiva boja i mnogi su zahvaljujući njoj ostvarili uspjeh. Marketing stručnjaci tvrde da ova boja na ljude djeluje kao stop znak, ponašajući se poput alarma koji nas spriječava da nekontrolisano trošimo.
Bijela
Apple se nije bez razloga odlučio baš za ovu boju svojih proizvoda. Bijela simboliše dvije stvari – jednostavnost i čistoću. Oko 75 odsto proizvoda za njegu kože zapakovano je u bijela pakovanja.
Žuta
Karakteristična za kioske brze hrane žuta asocira na energičnost i podstiče apetit.
Zelena
Mete zelenih proizvoda su ekološki nastrojeni kupci. Činjenica je da mnogi proizvodi ove boje nemaju nikakve veze sa zaštitom prirode, prenose agencije.