BANJALUKA – Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH potrošiće dva miliona KM sa PDV-om za nadogradnju poreskog podsistema informacionog sistema.
Kako bi realizovali ovaj posao raspisan je tender za izbor firme koja će biti zadužena za taj posao. Javna nabavke je vrijedna 1.709.401 KM bez PDV-a ili dva miliona KM sa pripadajućim porezima.
Kako bi došli do ovog milionskog tendera IT firme moraju ispuniti određene uslove, a jedan od njih je da su ostvarili pozitivan finansijski rezultat u 2023. godini
Osim toga zainteresovani ponuđač mora dokazati da je uspješno realizovao najmanje jedan ugovor koji je za predmet nabavke imao nadogradnju, razvoj ili održavanje poreskog softvera koji obuhvata oblast indirektnog oporezivanja na nivou države u posljednje tri godine, minimalne vrijednosti 1.500.000 KM bez uračunatog PDV-a.
Takođe, mora imati zaposleno ili angažovano minimalno 16 radnika koji bi radili na realizaciji ovog posla, tačnije jednog vođu projekta te po najmanje jednog ekseprta za analizu poslovnih procesa, eksperta za sistemski softver, eksperta za korisničku podršku servisa deska i člana tima za razvoj mobilne aplikacije
Osim toga mora imati po najmanje dva eksperta za razvoj, implementaciju i održavanje poreskih softvera, eksperta za razvoj i implementaciju baza podataka te najmanje šest članova tima za razvoj aplikativnog softvera.
U tenderskoj dokumentaciji je napomenuto da jedan stručnjak ne može biti kandidovan na više pozicija.
Rok za dostavu ponuda je 22. novembar, a kriterijum za dodjelu posla je najniža cijena.
Za IT firmu koja dobije posao postavljen je i rok izvršenja usluge i to 15 mjeseci od dana stupanja ugovora na snagu.
Ovo nije prvo ulaganje UIO BiH u nadogradnju ovog softvera. Podsjećamo, za nadogradnju softvera je već potrošeno 1,5 miliona KM, a posao je dobila IT firma „Lanaco“.
CAPITAL: V. P.