BANJALUKA, Predstojeće svjetsko prvenstvo u fudbalu u Brazilu uticalo je na rast prodaje televizijskih uređaja u BiH za oko 30 odsto u prvih pet mjeseci ove godine u odnosu na isti period lani.
Na ovakav trend sigurno je uticala činjenica da se reprezentacija BiH kvalifikovala u završnicu planetarno najprestižnijeg sportskog takmičenja, iako je fudbal u zadnjoj deceniji prevazišao samo aspekt igre i postao ogroman biznis.
Nema sumnje da je u BiH Svjetsko prvenstvo u fudbalu izazvalo pojačanu tražnju za najsavremenijim TV uređajima koji omogućavaju vrhunske standarde u prenosu slike, a samim tim i obogaćuju percepciju događaja.
Potvrđuju to i podaci o uvozu televizijskih uređaja koje je za Agenciju Fena potvrdio Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH.
Naime, u prvih pet mjeseci 2014. godine u Bosnu i Hercegovinu je ukupno uvezeno televizijskih uređaja 59.641, ukupne vrijednosti 27 miliona KM.
Radi se o svim TV uređajima: plazma TV, LCD TV i LED TV.
’’Ako se ove brojke uporede sa uvozom TV uređaja u prvih pet mjeseci prošle, 2013. godine, u BiH je u ovoj godini uvezeno 13.387 TV uređaja više u odnosu na isti period prošle godine , kada je uvezeno ukupno 46.254 komada TV prijemnika, ukupne vrijednosti 21 milion KM ’’, precizirao je Kovačević.
Inače, u toku cijele 2013. godine u Bosnu i Hercegovinu ukupno je uvezeno 129.797 komada TV uređaja u ukupnoj vrijednosti 58 miliona KM. Fena