NJUJORK, Sve više poznatih modnih marki bilježi pad prodaje, jer bogataši ne žele da ističu koliko troše.
Nekada je bila stvar prestiža imati LV torbu. I to u tolikoj mjeri da su na sve strane nicale lažne torbe s prepoznatljivim znakom. Međutim danas priličan broj mlađih bogatašica isticanje brenda smatra ‘jeftinim’ i odlučuje se za malo manje skupocjene (iako i dalje, budimo iskreni, prilično skupe) modne marke.
Danas nije kul pokazati da možete sebi da priuštite torbice LV, Guči i Pradu, piše Ekspres, nego lični ukus i iskazivanje individualnosti postaju trend.
Neki smatraju da je djelimičan razlog ovome i činjenica da je sve veći raskorak između bogatih i siromašnih, pa se vidljivo isticanje skupocjenosti može činiti pretjeranim. Ali vas može ugroziti više nego prije.
Nekada je ‘svako ko je neko’ u Njujorku ili Šangaju želio da nosi 5.500 dolara vrijednu torbu ili 695 dolara skup svileni šal, dok danas izvršni direktori modnih marki noćima ne spavaju pokušavajući da smisle kako da vrate brendirane proizvode u modu. Poslovni dnevnik