VAŠINGTON, Kompanija „Aktivižn pablišing“ saopštila je danas da je video igrica „Moderno ratovanje 2“ donijela prihod od 300 miliona dolara tokom prvog dana prodaje, čime je potukla čak i holivudske filmove.
U SAD i Velikoj Britaniji prodato je 4,7 miliona kopija šestog nastavka iz serijala „Dužnost zove“ , što je donijelo prihod od 310 miliona dolara.
„Serijal `Dužnost zove` postao je kulturni fenomen koji ukazuje na značaj video igara kao medija za zabavu“, izjavio je direktor „Aktivižna“ Majk Grifit.
Kompanija očekuje da će ostvariti rekordnu zaradu od naslova čije se prvo izdanje pojavilo na tržištu 2003. godine.
Narudžbe u pretprodaji po cijeni od 60 dolara već su oborile sve rekorde u istoriji „Aktivižna“.
U šestom nastavku ovog serijala igrač postaje član specijalne vojne jedinice koja se bori protiv ruske ultranacionalističke terorističke grupe.
Borbe se odvijaju u Rusiji, Avganistanu, Kazahstanu, Brazilu i u orbiti. Igra je u najavi privukla i kritike, jer igrač u jednoj epizodi biva uvučen u masakr nad civilima na aerodromu.