SARAJEVO, Podravka u BiH je 2011. godinu započela pod novim vodstvom i sa ambicioznim planovima za drugo najveće i najznačajnije tržište Podravke d.d.. Krajem 2010. na poziciju direktora kompanije Podravke u Bosni i Hercegovini imenovan je Milan Šarlija.
“Bosna i Hercegovina je jedno od najznačajnijih tržišta Podravke i zbog toga sam svjestan da je moja nova funkcija izuzetno odgovorna, ali istovremeno i izuzetno motivirajuća. Moj je cilj u narednom vremenu zajedno sa svojim saradnicima poboljšati troškovnu efikasnost poslovanja, razviti strategije budućeg poslovanje, kontinuirano raditi na jačanju pozicije Podravkinih brendova, sve to kroz poboljšavanje poslovnih procesa unutar poduzeća.Vrlo sam motivisan da dajem svoj doprinos kako bismo i dalje nastavili sa dobrim rezultatima u BiH, a ujedno podržavam korporacijsku kulturu Podravke u BiH koja je usmjerena na dugoročni uspjeh. Siguran sam da će moj tim i u budućnosti donositi iznadprosječne rezultate”, istakao je Milan Šarlija.
Milan Šarlija je u Podravki 1991. godine započeo svoj poslovni put kao pripravnik prodaje. Nakon toga je nastavio karijeru u prodaji na različitim pozicijama djelujući uglavnom na hrvatskom tržištu. Radeći u prodaji na različitim pozicijama u segmentu hrane i pića stekao je mnogo iskustva u upravljanju prodajom, pregovaranju i upravljanju odnosima s klijentom.
U 2003. godini nastavio je karijeru u međunarodnom odjelu prodaje kao direktor za Sloveniju i tržište Bosne i Hercegovinu, tako da je već tada upoznao bosanskohercegovačko tržište. U posljednjih šest godina obavljao je funkciju pomoćnika direktora za jugoistočnu Evropu.