VAŠINGTON, Čini se da je softverski div Microsoft uspio uvjeriti Yahoo da zajedno imaju bolje izglede da se ozbiljnije nametnu kao konkurencija Googleu, dominantnom internetskom oglašivaču.
Detalji udruživanja Microsofta i Yahooa o kojem se već dulje vremena priča trebali bi biti objavljeni tokom dana, rekla je juče navečer za Associated Press osoba bliska pregovorima, koja je željela ostati anonimna jer dogovori još nisu bili okončani. Izgleda da po najnovijem dogovoru Microsoft neće Yahoou morati platiti unaprijed za planiranu transakciju, što bi moglo razočarati Yahoo-ove ulagače. Izvršna direktorica Yahooa Carol Bartz ranije je izjavila da će udružiti snage s Microsoftom samo za ‘poveliku svotu novaca”.
Umjesto toga, kompanije će dijeliti prihode od oglasa koje će objavljivati uz rezultate pretraživanja na svojim internetskim stranicama. Yahoo će rabiti Microsoftovog pretraživača Bing, rekao je neimenovani izvor. Kompanije će takođe koristiti Microsoftovu oglašivačku tehnologiju za postavljanje oglasa na stranicama s objavljenim rezultatima pretraživanja dok će Yahoo preuzeti poslove prodaje oglasa i usluga za klijente. Poslovni.hr