MRKONJIĆ GRAD, U Mrkonjić Gradu danas je potpisan Memorandum o saradnji za uspostavljanje Centra za izdavanje dozvola čiji je opšti cilj da obezbjeđuje efikasnije, ekonomičnije i transparentnije procese planiranja i izdavanja dozvola u oblasti urbanizma i građenja.
Osim navedenog, cilj je i centralizacija svih relevantnih informacija, planske i provedbene dokumentacije, podnošenja zahtjeva i izdavanja rješenja, kao i pristupačnost relevantne zakonske regulative, na jednom mjestu, rečeno je u uvodu predstavljanja ovog programa.
Potpunom primjenom ovog Memoranduma i aktiviranjem Centra za dozvole omogućiće se kvalitetnija usluga građanima i brža realizacija projekta, budući da je izdavanje ovih dozvola sada jako sporo i dugotrajno, a otvaranjem Centra ovaj proces će se učiniti mnogo bržim i efikasnijim, zaključeno je na ovom skupu.
Načelnik opštine Mrkonjić Grad Zoran Tegeltija rekao je da je opština Mrkonjić Grad učinila prvi korak i obezbjedila računarsku opremu, koja je neophodna da se svi podaci digitalizuju, kako bi sve bilo na jednom mjestu i da građani ne bi morali ići da traže određene dozvole od institucije do institucije.
On očekuje da će Centar za izdavanje dozvola početi sa radom iduće godine.
Memorandum je potpisan između predstavnika Republičkog zavoda za zaštitu kulturno-istorijskog i prirodnog nasljeđa, radnih jedinica “Elektrodistribucije” i “Regionalnog telekoma” Mrkonjić Grad, Komunalnog preduzeća “Park” i načelnika Opštine Zorana Tegeltije.