BRČKO – Luka Brčko bi zbog prekida transportnih komunikacija od luke Ploče prema Zenici i Tuzli mogla u narednim mjesecima da premaši vlastiti plan pretovara robe za više od 100.000 tona, rekao je direktor ovog javnog preduzeća Perica Josić.
“Nesreća koja je zadesila Jablanicu i okolna mjesta dovela je do toga da pruga između luke Ploče i Tuzle i Zenice više nije u funkciji, a kako je ona bila `žila kucavica` za privredu tog područja, brčanska luka se pojavila kao alternativa za pretovar robe“, objasnio je Josić.
On je rekao da je luka Brčko, nakon nedavno završene revitalizacije, spremna za veliku količinu pretovara, te je izrazio očekivanje da će ona i nakon ponovnog uspostavljanja trasportne komunikacije od luke Poloče do tuzlanskog i zeničkog basena postati trajno, a ne prelazno rješenje.
Josić je pojasnio da se trenutno rade promjene ruta snabdijevanja i da sve zavisi od toga da li će prekomorski brodovi biti preusmjeravani na luku Split ili na Konstancu.
“Ukoliko se brodarske kompanije opredijele za luku Konstanca, onda je logično da će se sva ta roba pretovarati preko luke Brčko“, zaključio je Josić i dodao da su u preliminarnim razgovorima sa komitentima došli do potrebe za pretovarom do marta iduće godine za više od 100.000 tona robe.
Srna
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Jeste pametni i taj novinar i taj direktor pametnjaković.Tu količinu tereta koju on najavljuje Lika ploče pretovari za 3-4dana a di je još pretovar u dvi luke na brodove duplo duži put.To će pit vode dok ne proradi željeznica.Smijurija od teksta