TOKIO, Prije dvadeset godina, 500 KS je bila brojka o kojoj su mnogi proizvođači super automobila samo sanjali, a čak ni Ferrari F40 nije uspio da dostigne tu cifru, zaustavivši se na “svega” 471 KS.
Međutim, u protekle dvije decenije je došlo do pravog rata konjskim snagama, pa je ta granica podiguta na 1000 KS, što za neke, opet, ne predstavlja nikakav problem.
Od pomenutog Ferrarija F40, automobili visokih performansi su i te kako napredovali, pa tako najsnažniji Mitsubishi Lancer Evolution može da se pohvali sa 400 KS, zahvaljujući svom 2,0-litarskom agregatu sa turbo kompresorom.
To nije sve, jer Mitsubishi Lancer Evolution 9 donosi impresivnih 500 KS, što je za ovaj japanski sedan i više nego dovoljno.
Osim određenih modifikacija koje je pretrpio njegov motor, tu su i Toyo R888 gume, Endless trkačke kočnice, masivno zadnje krilo od ugljeničnih vlakana i Takata trkačka sedišta, prenose agencije.