PARIZ, Napori kompanije luksuzne robe Luj Vitona da pojača ponudu svojih kožih tašni, čija cena prelazi 3.000 evra, počinju da daju rezultate.
Potražnja za novim modelima Kapisin (Capucine) neprestano raste, tako da se ove godine može očekivati rekordan profit te najuglednije svjetske kuće lukuzne robe, prenio je Rojters.
U buticima Luja Vitona u Milanu i Londonu postoje liste čekanja za isporuku Kapisin torbi lansiranih u junu ove godine, čija cijena se kreće od 7.000 do 30.000 evra.
Najnoviji model postao je tako konkurent poznatih tašani Birkin i Ermes.
“Smatram da je lista čekanja za isporuku torbi Kapućin veoma dobar znak. Luj Viton treba da radi na svom eksluzivnom imidžu i da podstiče izradu najtraženijih modela”, ocijenio je Luka Sokla, analitičar banke Pariba.
Kuća Luj Viton koja ostvaruje polovinu od ukupnog operativnog profita kompanije LVMN povećala je ove godine za pet pdsto svoju prodaju.
Ova modna marka godišnje proda robu u vrijednosti od oko sedam milijardi evra, dvostruko više nego njen konkurent Guči. (Tanjug)