NJUJORK, Poslovno orijentisana društvena mreža Linkedin ostvarila je rast prihoda u trećem kvartalu ove godine za 37 odsto, na 780 miliona dolara, ali joj ni to nije pomoglo da ublaži gubitak koji je, naprotiv, u posmatranom periodu povećan.
Rast prihoda duguje se boljim rezultatima svih poslovnih segmenata te društvene mreže za profesionalce, prenosi portal Biznis insajder i dodaje da su analitičari predviđali prihod od 755,6 miliona dolara.
U saopštenju kompanije se precizira da je 41 milion dolara prihoda realizovan putem veb portala Lynda.com, specijalizovanog za onlajn edukaciju, kog je Linkedin kupio u aprilu ove godine za 1,5 milijardi dolara.
Neto gubitak Linkedina je, međutim, povećan na 40,5 miliona dolara sa 4,3 miliona dolara koliko je iznosio godinu ranije, jer su troškovi kompanije skočili za čak 46 odsto.
Rast troškova je posljedica ulaganja u širenje kompanije, akvizicije, zapošljavanja prodajnog osoblja i širenja prisustva u zemljama izvan SAD-a.
Ukupan broj članova LinkedIna, koji posluje u više od 200 zemalja, porastao je u trećem tromjesečju za 20 odsto na godišnjem nivou, na 396 miliona. Tanjug