NJUJORK, Kompanija Lenovo ostvarila je udio od 16,7 odsto na globalnom tržištu personalnih računara u drugom kvartalu ove godine, čime je postala vodeći proizvođač personalnih računara u svijetu.
Prema IDC-ju kompanija Lenovo je u drugom kvartalu ostvarila udio od 16,7 odsto na globalnom tržištu personalnih računara u poređenju sa 15 odsto u istom periodu prošle godine.
Takođe, i Gartner je naveo da je Lenovo postigao identičan udio na tržištu, u poređenju sa 14,9 odsto ostvarenih u prethodnom kvartalu, kao i istom periodu prošle godine.
Ovo je prvi put da je kompanija Lenovo jasno zauzela vodeću poziciju na području personalnih računara. Predsjednik i izvršni direktora Lenova Jang Juanking je kazao da su ponosni što je kompanija postala lider na području personalnih računara u svijetu, izrazivši zahvalnost korisnicima, kao i globalnom timu na ovom uspjehu.
”Čak i na najizazovnijim tržištima personalnih računara, kompanija Lenovo ne samo da je ostvarila udjele, već je postupno poboljšala profitabilnost, a predstavljali smo i inovativne proizvode za svaki tržišni segment”, naveo je Juanking.
Bitka za vođstvo na tržištu personalnih računara svakako bi još mogla da se mijenja. Međutim, u potpunosti sam uvjeren da ostaje dovoljno prostora za profitabilan rast i nevjerovatne inovacije na globalnom tržištu personalnih računara, dodao je on.
”Tržište personalnih računara se mijenja, ali predstavlja priliku od 200 milijardi američkih dolara. Kompanija Lenovo je u poziciji da bolje iskoristi ovu priliku nego naša konkurencija, jer smo ostvarili čvrstu ravnotežu tokom protekle četiri godine”, smatra Juanking.
Prema njegovim riječima, na tradicionalno jakim tržišnim pozicijama, u Kini i u oblasti komercijalnih personalnih računara na globalnom nivou, nastavili su da dobijaju udjele i grade održive mehanizme profita.
”U međuvremenu, na globalnim tržištima u razvoju (gdje smo lideri) i na globalnom tržištu personalnih računara namijenjenih krajnjim korisnicima (gdje držimo drugu poziciju) izgradili smo mjerljivu i poboljšanu profitabilnost. Održavanje ravnoteže između rasta i profitabilnosti duž cijelog poslovanja vezanog za personalne računare naše je usmjerenje u budućnosti”, zaključio je Juanking, prenose agencije.