BOLONJA, Potraga za najbržim terencem na svijetu duboko je iracionalna, ali je proizvođači luksuznih automobila shvaćaju vrlo ozbiljno, piše novi Esquire.
Posebno je u tim ambicijama ozbiljna Volkswagen Grupa, i posebno sada kad pokušavaju vratiti ugled nakon gadnog skandala sa eko-testovima.
Prvo su na Nürburgringu oborili rekord s Porscheom Cayenne Turbo koji je vozio krug za manje od 8 miUrusnuta, zatim su s Bentleyem Bentyagom prevazišli brzinu od 300 kilometara na sat, a sada stiže kruna svega, Lamborghini Urus, za koji direktor kompanije Stephan Winkelmann tvrdi da će biti najbrži terenac svih vremena.
Kad su ga novinari u Kataru, gdje je najavio Urus, pitali da pojasni hoće li on biti najbrži po krugu, uopšteno ili uz neku drugu perfomansu, Winkelmann je dao nedvosmislen odgovor: “Imat će najveću brzinu, ubrzanje, sve. Mora imati. To je Lamborghini.”
Dao je naslutiti i da bi Urus mogao biti prvi Lamborghini s opcijom drugog motora, ako odluče lansirati hibridnu verziju.
“Danas je teško bilo kojem automobilu pokriti cijeli životni vijek samo jednim motorom, a s Urusom je hibridizacija jedan od očiglednih scenarija”, rekao je Winkelmann.
Pogotovo zato što će za Urus moći koristiti neke komponente Porscheovih hibrida. Glavni motiv za koncept Urusa, dodao je, je ekologija. “Prvi model koji ćemo lansirati, s V-8 motorom, fokusiran je na performanse. Ostali će biti više usmjereni na smanjenje emisija stakleničkih plinova, bolji omjer snage i mase, recimo da je automobil poput Urusa pogodniji za prvi pokušaj hibridizacije od sportskih super-automobila” , rekao je Winkelmann. Nezavisne novine