BANJALUKA – Prateći savremene tehnološke trendove i zahtjeve klijenata, Nova banka iz svoje ponude izdvaja uslugu mobilnog i internet bankarstva koja klijentima uz pomoć aplikacije Smart Nova omogućava lako i jednostavno obavljanje brojnih bankarskih usluga.
Uz Smart Nova aplikaciju klijenti usluge obavljaju sa mjesta gdje se nalaze, samo uz pomoć mobilnog telefona ili računara. Na taj način bez dolaska u poslovnicu banke klijenti ostvaruju značajne uštede u vremenu, a ujedno imaju pristup svim svojim računima, kao i proizvodima koje koriste kod Nove banke u bilo koje vrijeme.
Najčešće klijenti Smart Nova aplikaciju koriste za veoma jednostavno obavljanje usluga, kao što su interni transferi, standardna i devizna plaćanja, preglede po karticama i računima, upravljanje trajnim nalozima, te kreiranje šablona koji im omugaćavaju jednostavnije plaćanje računa koji se ponavljaju u određenom vremenskom periodu.
Osim toga, uz pomoć Smart Nova aplikacije korisnici veoma brzo pronalaze lokacije svih poslovnica i bankomata Nove banke, pristupaju aktuelnoj kursnoj listi i katalogu proizvoda Banke, zatim imaju mogućnost da uz opciju Cash Nova, te kreirani kod koji dobiju putem sms poruke, bez korištenja platne kartice novac podignu na bankomatu.
Lista funkcionalnosti Smart Nova aplikacije se kontinuirano razvija, te od nedavno klijenti mogu da koriste funkciju e-novčanika i samo uz pomoć mobilnog telefona obavljaju beskontaktna plaćanja na POS uređajima.
Za korištenje Smart Nova mobilne aplikacije potrebno je obezbijediti smart telefon sa operativnim sistemom za Android, minimalne verzije 5.0, a za Apple iOS 6.0+, sa mogućnošću pristupa internetu. Aplikacija Smart Nova korisniku obezbjeđuje uvid u iste podatke i akcije, bilo da koristi web ili mobilnu aplikaciju.
Sa funkcionalnostima aplikacije klijenti se mogu upoznati kroz demo verziju web aplilkacije https://smart.novabanka.com/demo/.
Za više informacija posjetite najbližu poslovnicu Nove banke ili nas kontaktirajte putem besplatnog info telefona 080050011.
PR