BANJALUKA, Vlada Republike Srpske /RS/ donijela je danas odluku o kupovini zgrade željezničke stanice u Višegradu, staničnog platoa i pratećih objekata u vrijednosti od 714.000 KM koja je u vlasništvu preduzeća “Višegradtrans” u stečaju.
Šef Biroa Vlade RS za odnose s javnošću Vera Sajić rekla je da će se ove nepokretnosti prenijeti na “Željeznice RS” Doboj kao dio projekta “Uzana pruga Višegrad- Mokra Gora”.
“`Željeznice RS` su od 2004. godine pristupile obnovi uzane pruge Vardište – Dobrun – Višegrad u dužini od 18,1 kilometar, od čega je završeno 16,4 kilometara, a od toga je 8,3 pušteno u saobraćaj. Ovaj projekat ne može biti završen zato što je na preostalih 1,7 kilometara pruge opština Višegrad izgradila put, a staničnu zgradu u Višegradu prenijela preduzeću `Višegradtrans` koje je u stečaju”, objasnila je Sajićeva.
Ona je dodala da bez izmještanja puta, otkupa ili vraćanja stanice “Željeznicama RS”, ovaj projekat ne može biti završen.
Sajićeva je rekla da je, zbog toga, predloženo da se izvrši otkup zgrade zajedno sa platoom i pripadajućim objektima čija je ukupna knjigovodstvena vrijednost 713.400 KM i prenese se na “Željeznice RS” čime bi projekat mogao da bude završen u ovoj godini.
4 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
interesantno trosenje novca iz drzavne kase. poreski obveznici, da li vam je drago sto je, iz vasih dzepova, placeno 714.000 KM za nekretninu koja ce biti poklonjena trecem preduzecu koje nikad nece biti profitabilno?
Zašto uz članak nije fotografija željezničke stanice Višegrad, nego zgrade Vlade?
I pored toga sto Zeljeznice RS nisu profitabilno preduzece, ja podrzavam ovaj potez jer se ta uskotracna pruga pokazala kao vrlo dobar i profitabilan turisticki resurs.
Prakticno svi turisti koji posjecuju manastir Dobrun ili Mokru goru (Drvengrad) imaju priliku da se voze datom prugom …
ko će da vrati pare vladi, to je pitanje.