PARIZ, Za neke vrlo luksuzne marke, kao što je “Dior”, tražnja nije oslabila.
Dok su neke luksuzne modne kuće, kao što je “Luj Viton” ili “Guči”, smanjile stope rasta uglavnom usljed usporavanja kineske privrede, za neke vrlo luksuzne marke, kao što je “Dior”, tražnja nije oslabila.
“Što su kvalitet i kreativnost veći, to visoka moda ima više uspjeha”, izjavio je predstavnik “Diora” na otvaranju revije proljeće-ljeto 2014, dodajući da je kompanija profitirala od podmlađivanja klijentele u Americi i sticanja novih klijenata u Aziji, prenio je list Kapital.
U prvom tromjesečju fiskalne 2013-2014, završenom na kraju septembra, “Dior kutir” je povećao prodaju 19 odsto, na 369 miliona evra, dok je vrijednost samo maloprodaje skočila 23 odsto.
Odgovarajući na zahtjeve podmlađene klijentele, “Diorov” dizajner, Raf Simon, za novu sezonu kreirao je kolekciju koju karakteriše poetičnost i eteričnost. Tanjug