PARIZ, Prije samo deset godina u segmentu kompaktnih gradskih automobila kupci su mogli da biraju između desetak automobila.
Danas im je na raspolaganju njih četrdesetak. Pežo je već imao rješenje koje se zvalo 206. Francuzi su prodali gotovo osam miliona primjeraka ovog automobila prije nego što su zaigrali na sigurno sa 207-icom. Sada se nadaju da će ponoviti uspjeh uz pomoć 208-ice.
Novi 208 je kompaktniji i lakši, ekološki osvješćeniji, stilski potpuno drugačiji i opremljeniji. Niža masa i paleta novih motora učinila ga je jednim od najštedljivijih automobila u klasi. Dva nova trocilindrična benzinca razvijaju 68 KS i 82 KS a u kombinovanom evropskom ciklusu troše 4,3 litre goriva na stotinu kilometara. Tu su i klasični dizelaši.
Francuzi su uvjereni kako će se sa 208-icom vratiti na vrh, a tome u prilog govore i inicijalni rezultati u Evropi. I prije početka prodaje Pežo je uspio da ispuni čak 95 odsto predviđene kvote, prenose agencije.