BANJALUKA – Najveća regionalna konferencija digital marketinga-Konverzija održana je 27. i 28. aprila u Banjaluci. Šestu godinu zaredom, Banski dvor je ugostio 500 učesnika koji su imali priliku da se upoznaju sa najnovijim trendovima u oblasti digitalnog marketinga, slušajući predavanja 20 vrhunskih stručnjaka.
Konferencija je protekla dinamično, uz zanimljiv i koristan program predavanja koja su održavana u dvije sale istovremeno. Ovo je omogućilo svim prisutnima da biraju predavanja u skladu sa svojim interesima i potrebama.
Ove godine, krovna tema koja je usvojena bila je „umjetna inteligencija u digitalnom marketingu”, pa je najviše govora bilo upravo o različitim aspektima primjene umjetne inteligencije u marketinškim strategijama i inovativnim i efikasnim praksama oglašavanja.
Predavanja su pokrila širok spektar tema, uključujući TikTok oglašavanje, vezu između SEO principa i CRO standarda, ulogu Custom ChatGPT bota u procesima oglašavanja, kao i uticaj umjetne inteligencije na rad PPC agencija.
Konverzija je ovogodišnjim programom još jednom potvrdila svoj status vodećeg regionalnog događaja u oblasti digitalnog marketinga, pružajući svim učesnicima priliku da iz prve ruke
čuju iskustva vodećih stručnjaka i od njih dobiju konkretne savjete i inspiraciju za vlastite marketinške poduhvate u budućnosti.
Svima onima koji žele da uvijek budu korak ispred drugih kada je u pitanju digitalni marketing, da budu upoznati sa najnovijim trendovima i alatima i imaju priliku da na sva pitanja dobiju odgovore od onih koji su najbolji u ovoj branši, Konverzija od sada nudi i mogućnost upisa na Praktičnu digital marketing akademiju.
Članovi Konverzija Praktične akademije imaće priliku da redovno prate online edukaciju, razgovaraju sa najistaknutijim stručnjacima ove industrije i uživaće besplatan pristup svim offline meetup-ima koji će se održavati jednom mjesečno širom regiona, gdje će imati priliku da slušaju o najnovijim metodama i tenikama rada, te da se povežu sa drugim članovima digitalne Konverzija zajednice.
Pored toga, svi članovi Akademije dobiće pristup ekskluzivnim snimcima predavanja sa ovogodišnje Konverzije, kao i predavanjima sa ranije održanih konferencija. To znači da će uvijek biti u toku sa najnovijim informacijama i trendovima i imati pristup najkvalitetnijim resursima.