PARIZ, Pripadnice ljepšeg pola u zemljama EU troše u prosjeku 53,70 evra za kupovinu odjevnih predmeta kako bi zasijenile svog partnera na prvom sastanku, a 20,30 evra za kozmetiku, rezultat je istraživanja agencija Meetik i TNS Sofres.
Iako Francuskinje važe za žene koje najviše polažu na svoj izgled, ova anketa je pokazala suprotno, jer 39 odsto Evropljanki kupi neki novi odjevni predmet potrošivši 53,70 evra spremajući se za prvi susret sa voljenom osobom i samo 33 odsto Francuskinja koje potroše 40,40 evra. Francuskinje troše manje i na kozmetiku za tu priliku, ukupno 14,90 evra dok prosječna Evropljanka potroši 20,30 evra. U prosjeku 24 odsto žena u EU odlazi za tu prilku kod frizera, a tek 22 Francuskinja.
Ova anketa je osporila još jednu predrasudu, a to je da žene troše mnogo više na kozmetičke preparate od muškaraca, jer se ispostavilo da muškarci u prosjeku za prvi ljubavni sastanak potroše 19,50 evra, a žene tek nešto više, 20,30 evra, s tim da je procentualna zastupljenost ipak u korist žena, jer je samo 16 muškaraca spremno da uloži u novu kozmetiku kako bi zasijenilo potencijalnu partnerku, nasuprot 39 odsto žena.
Najveći broj Italijana je spremno da se izloži trošku kako bi se pripremili za ljubavni sastanak, ali oni koji troše najviše novca za izlazak sa voljenom osobom su Norvežani koji u prosjeku potroše 89,90 evra za odjevne predmete a 66,2 za odlazak kod frizera ili kozmetičara. Italijani potroše najviše novca u EU u pogledu kozmetičkih preparata u prosjeku 23,2 evra. Tanjugbiz.rs