BEOGRAD, Kompanije Knjaz Miloš i Bambi odlučile su da se odreknu dijela zarade u korist najugroženijih stanovnika Srbije, određeni proizvodi iz njihovog asortimana imaće posebnu naljepnicu kojom se ističe preusmjeravanje dijela zarade na namjenski račun Vlade Srbije za pomoć i sanaciju od posljedica poplava.
Kako je navedeno u zajedničkom saopštenju dvije kompanije, Bambi je naljepnicu kojom donira pet dinara od svakog prodatog pakovanja uveo na Plazma keks od 150 grama i Wellneš ovsene pahuljice od 210 grama, dok će Knjaz Miloš donirati po dinar od svake prodate boce Aqua Vive od 1,5 litara i Knjaz Miloš vode od 1,5 litara.
Mnogi veliki trgovinski lanci, poput Merkatora, Idee, Super Vera i DIS-a, ustupili su Bambiju i Knjazu dodatnu poziciju u svojim objektima kako bi istakli značaj humanitarne akcije dvije kompanije.
Kompanije Knjaz Miloš i Bambi već su uputile velike količine proizvoda i novčanu pomoć za sanaciju posljedica poplava i pomoć ugroženom stanovništvu.
Uvođenje naljepnice jedan je od načina da se prošire društveno odgovorne aktivnosti tih kompanija, kao i da svi potrošači kupovinom njihovih proizvoda aktivno učestvuju u prikupljanju neophodnih novčanih sredstava za ljude koji su ugroženi tokom poplava, navodi se u saopštenju. Tanjug