SEUL – Auto kompanija Kia je predstavila svoju novu strategiju prodaje električnih vozila (EV), čiji je cilj da uz određene pogodonosti privuče veći broj kupaca.
Električna vozila još uvek nisu mejnstrim zbog svoje relativno visoke cijene i neadekvatne infrastrukture za punjenje kod nas i u inostranstvu.
Međutim, južnokorejski proizvođač automobila je ponovio svoju snažnu spremnost da razbije ovu percepciju, i da napravi EV sa prije svega razumnim cijenama, navodi se u saopštenju, prenosi Korea Times.
“Kia ima za cilj da postigne kompletnu liniju proizvodnje električnih vozila, a naša EV srednje veličine koštaće u rasponu od 35.000 dolara (46,8 miliona vona) do 50.000 dolara, što vjerujemo da je konkurentan nivo za proširenje prodaje električnih vozila za većinu ljudi”, rekao je predsjednik i izvršni direktor Kia Song Ho Sung.
On je dodao da Kijina transformacija ka elektrifikaciji nije izbor, već neophodnost, i izrazio nadu da će kupcima ponuditi održiva rješenja za mobilnost.
Proizvođač automobila je takođe predstavio svoju viziju proširenja globalnih centara za proizvodnju električnih vozila na osam regiona do 2025. godine.
Što se tiče rješenja zbog nedostatka stanica za punjenje, kompanija se takođe obavezala da će se udružiti sa drugim proizvođačima automobila kako bi uspostavila više stanica u zemlji, ali i u inostranstvu.
Na primjer, koalicija od šest proizvođača automobila, uključujući Hyundai, Kia i BMW, trebalo bi da postavi 30.000 stanica za punjenje električnih vozila u Sjevernoj Americi do 2030. godine.
Kia je izrazila uverenje da će ostvariti svoj ambiciozni plan prodaje više od milion električnih vozila godišnje na globalnom tržištu do 2026. godine.
Takođe se očekuje da će ta cifra porasti na više od 1,6 miliona do 2030. godine, prema procjenama ovog proizvođača. Agencije